Co to jest HelpDesk i iSun Care?

iSun to kompleksowa obsługa klienta. Specjaliści iSun na początek zadbają o to, by instalacja spełniała Twoje wymagania. Zaplanujemy projekt oraz dalsze kroki naszej współpracy. Ale nie tylko to! Po zakończonym montażu również możesz na nas liczyć. Zweryfikujemy Twoją fakturę i sprawdzimy, czy instalacja działa tak, jak powinna.

iSun Care to panel klienta, w którym możesz zawrzeć z nami umowę w wygodnej i bezpiecznej formie on-line oraz sprawdzić jej aktualny status. Otrzymasz dostęp do swoich kart gwarancyjnych oraz, w razie potrzeby, zamówisz serwis. Specjalnie dla Ciebie udostępniamy nasze Infolinię Pierwszej Pomocy (HelpDesk), która odpowie na Twoje pytania oraz rozwiąże każdy problem techniczny.

Zobacz również

Fotowoltaika – gdzie montować? [porady, tipy, wskazówki]

Wybór odpowiedniego miejsca montażu paneli fotowoltaicznych jest bardzo ważny. Składa się na niego wiele czynników: m.in. wielkość i…

ZOBACZ WIĘCEJ

Panele fotowoltaiczne bez podłączania do sieci – 100% niezależności energetycznej

Czy w Polsce jest możliwe korzystanie z paneli słonecznych w zupełnym odłączeniu od dostaw prądu z sieci? Tak! Możesz…

ZOBACZ WIĘCEJ

Stacje do ładowania samochodów elektrycznych w Polsce

Elektromobilność staje się faktem! Od dzisiaj możesz ładować swój samochód elektryczny zupełnie za darmo za pomocą prywatnej stacji…

ZOBACZ WIĘCEJ